Concertino av Weber

Efter att Tobias försökt väcka mig i någon timme vaknade jag av att Sara ringde mig och ville luncha, men eftersom jag precis vaknat och ska till Daniel senare så kände jag inte för det. Men det var kul att hon ringde i alla fall. Ring gärna igen Sara.
Vi satt oss ute och åt frukost i det fina vädret och efter frukosten tog vi en promenad. Kollat på ett avsnitt "Heroes" nyss och nu lyssnar jag på Concertino av Weber för klarinett. Jag ska börja spela det med Malin på tisdag, och då tyckte hon att det var bra om jag hade lyssnat på det lite innan jag börjar spela den.

I eftermiddag ska jag hem till Daniel och kolla på den nyaste Wallander filmen. Tjuven.

Ha en bra dag.
/AnnSo


Bild: Pratar med mamma i telefon på Malta på Tobias och Nils hotellrum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0