Att vara hemma en lördagkväll...

....hade för några år sedan kännts väldigt skönt. Nu känns det bara dystert och plågsamt. Jag vill ju göra något. Hitta på något med min kompisar som jag inte har..
Jag bestämde mig i Fågelsjö att jag skulle ut på krogen både igår och idag. Igår var det nog ren despiration som jag hamnade på punkarfest och ikväll verkar det inte heller bli av.
Vill ju verkligen. Skulle vara så kul att komma ut och träffa folk efter alla veckor i Fågelsjö. Men nej då. Ingen som vill följa med ut och dansa ikväll?

Lyssnade på Broder Daniels låt Underground nyss. Gammal, men bra.

- we look so good
we look so good
we look so good together
and we are underground
we are underground
we are underground
and we don't care
we don't care
we don't care what you say about us
-

See you later aligator.
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0