We have dreams and songs to sing

God morgon på er! Nu har vi vaknat och duschat och ska ta oss ut i köket för att käka frukost. Men innan det blev lite datatid innan och då spelas såklart "Fields of Anfield road" och en text rad är som rubriken - "we have dreams and songs to sing"
Idag ska jag spela klarinett igen. Min hals har blivit mycket bättre, så jag hoppas att det ska gå att spela idag och börja öva på riktigt igen.

Åh, har inte bestämt mig än om mobilen. Tror jag ska ta den och då åker vi snart, direkt efter frukosten. Yeeah. Värsta roligt med nya grejer. Jag behöver ändå förnya mitt abonnemang, så varför inte?
Men är touch-mobiler bra? Känner mig lite osäker.

Nej, nu blir det frukost! Ha en bra dag! :)
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0