Roligt stress

Idag har det varit fullt upp på schemat, samtidigt som jag tycker att det bara är roligt.
Var på stan och fikade med Scoop och sedan åke jag hem och åt mat. Knäppt, jag vet.

Nu ska jag åka ner till musikskolan och ha klarinettlektion. Trevligt. Sen blir det rep med Hemvärnet. Blir dock ingen dans och spelning sen, det får bli en annan dag. 

Tänkte lägga in en bild på mig och Scoop, men jag vet inte vad som va fel men det funkade inte i alla fall. Så njut av det turikiska havet i stället. Skriver mer sen.
/AnnSo


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; ååh, låter som en jätterolig helg! :D

I veckan blir det plugg, dans och sen till helgen fyller jag år så på fredag ska jag och några kompisar på en inspark för en annan skola och på lördag ska jag "födelsedagsshoppa" med mamma och pappa ville bara ha kläder så då löste vi på det sättet för dom kan inte köpa kläder till mig haha :)

Och på söndag ska jag förhoppningsvis vara med Kevin :D Ja, vi bor nära. Han bor bara några kilometer från mig så det är skönt! Har du några planer för veckan?

Kram <3

2009-10-13 @ 21:42:12
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0