Ny mobil eller bara abonnemang?

Det är så här att när man haft sitt abonnemang i 1 år och 8 månader får man förnya det och då börja betala av en ny telefon. Men i vintras blev min mobil stulen, så jag har fått lov att betala dubbelt på två mobiler sedan i mars. Därför känns det så dumt att ta en ny mobil när jag måste fortsätta betala av den nya, men samtidigt måste jag förnya mitt abonnemang. Det finns förstås mobiler jag kan få för 0kr i månaden om jag har abonnemang.
Krångligt. Jag vet.
Aja, jag ska fundera lite och gå till 3 och höra hur jag kan göra. Skulle va så flott med en ny mobil som jag kunde blogga från. Lite klatchigt.

Nu ska jag greja med en fotobok som jag fick i julklapp. Just det, julklapp! Det är ju hundra år sen. Piiinsamt värre. Känner mig så dum, men jag ska försöka göra klar den snart. Jag har i alla fall börjat på den.

Ha en bra dag. Hej
/AnnSo


Bild: Jag och Tobias i Blue Lagon, Malta 2008.

Kommentarer
Postat av: Louise

sv: ja , det ska jag göra!

tack så mycket ,din blogg va också fin!



ha det bra kram:)

2009-10-06 @ 12:40:23
URL: http://vmoslouiise.blogg.se/
Postat av: j

Tack=) Hur hittade du min blogg? jag fixade oxå dedär med bubbleroom i dag men det dröjer väl ett tag innan man ser sin blogg där?

2009-10-06 @ 13:04:50
URL: http://peachpenny.blogg.se/
Postat av: louise

sv: jag har itne så mycket för mej just nu , drogar låtar från ken ring's nya album hip hop sjukt bra låtar enligt mej!



själV?

2009-10-06 @ 13:07:46
URL: http://vmoslouiise.blogg.se/
Postat av: Bo

Haha klatchigt :P

2009-10-06 @ 19:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0