Jävla engelska

Ååh, bara för att Cambridge-engelskan var för svår och jag valde att läsa vanlig kurs på Malta i 13 veckor så räknas inte det in när jag ska söka idag. Så jag måste läsa engelska B också, trots att jag levde med det engelska språket i 3 månader.
Just nu känns min Malta-vistelse lite onödig, eftersom min engelska som jag lärde mig där ändå inte "räknas". Men jag vet att Malta var det bästa jag gjort och jag älskade att vara där. Känns inte så roligt när jag ändå måste göra om allt. 

Var på stan med mamma nyss. Nu ska jag svara på lite kommentarer. Skriver mer sen. 
/AnnSo 


Kommentarer
Postat av: Mindy

God eftermiddag..Denna dag blir en slappo dag för det är det ända jag orkar.Ha en skön eftermiddag.kram

2009-10-08 @ 14:02:33
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Alida

Tack så mycket:)

2009-10-08 @ 15:29:01
URL: http://aalidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0