Home again!

Linköpings festivalen var hur kul som helst. Detta var behövligt i min vardag. Det var grymt mycket folk och man kunde se väldigt många olika stilar och kläder och konstigt folk.
Som ni hör kan man typ vara hur man vill på sådana ställen. Jag kände dock att jag knappt passade in med mina kläder från Gina tricot och den tid jag lagt ner på mitt utseende (inte så mycket, men ändå) för där var det verkligen ingen som brydde sig.

På fredagen när vi kom fram packade vi bara in i skolan där vi bodde och sedan gick vi till festivalområdet. Väldigt mycket folk och dansande. Kul.
Kom hem till skolan vid halv 4 och tog oss då en nattmacka innan jag och Adam började spela fiol och avslutade kvart i 5 med att gå och lägga oss.
Klockan 10 igår väckte Jenny mig och det var dags för frukost och efter frukosten begav vi oss till Gamla Linköping och köpte choklad.
När vi gått där en stund bestämde vi oss för att byta riktning och bege oss till Linköpings centrum och käka mat. Efter att vi gått runt och kika i lite affärer gick vi Taco Bar och blev mätta och nöjda. Innan vi gick tillbaka till skolan kände jag mig frussen om händerna, så det blev att köpa ett par vantar. Riktigt snygga och jag var helnöjd.
Kvällen ägnades i parken på festivalen med flera tusen andra dansare och glada spelmän.
Jag hade faktiskt fiolen med mig in igår och jag spelade några låtar med lite folk.
Det blev dock inte lika sent som natten innan. Klockan 2 tog vi våra saker ur garderoben och traskade hem och det blev sömn väldigt snabbt.

Idag har vi bara åkt bil. Stannade i Marieberg och käkde på IKEA.
Men nu har jag kommit hem och ska snart åka till Tobias.

Tog knappt inga bilder. Men det kommer upp nån i alla fall. Eller inte, datorn ville inte samarbeta just nu och jag måste åka. Så slänger väl in nån gammal bild eller nej, ni får kika på mina nya, snygga vantar.
Nu blev det ett långt inlägg, hoppas ni gillar mig ändå ;)
/AnnSo


Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

sv, Jaa :D

Min helg har varit jättebra, hur har din varit? :)

Kram <3

2009-10-11 @ 20:12:35
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0