Fredag, Lördag och söndag

Hej på er! Det blev aldrig att jag skrev igår. Jag sov hos Tobias tills igår, sen åkte jag på kalas hos min bror. Kvällen ägnades inne i Falun då jag spelade med Hemvärnet till dans.

Fredagen blev ganska kaotisk. Vi hade fest hos Brolins och sedan åkte vi ner till stan och sen blev kvällen bara skit. Allt bara rasade och alla skrek på alla.
Jag ska sluta festa med Tobias och hans kompisar. Det blir bara skit de gånger jag är med. Om jag inte är med, brukar de ha jätteroligt. Men när jag är med blir det oftast dåligt.

Men men. Idag ska jag och Tobias ta en promenad till hans farmor och äta pannkakor. Ikväll ska jag på spelning och dans. Det ska bli trevligt.

Lägger in lite bilder från fredagen. Hoj
/AnnSo








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0