Fighting weekend

Det känns inte som att vi gjort annat i helgen än att bråka. Vi är sams, bråkar, är sams och bråkar. Just nu är vi sams och jag hoppas det håller så. Vi brukar aldrig bråka. Men ibland måste man väl det också.
Trots att jag mest varit skit idag så har faktiskt min underbara pojkvän gjort mig väldigt glad då han är ritkigt duktig på photoshop och gjort mig en snygg header. Jag menar, en ny design? Hur toppen som helst!
Tack älskling för det. Jag bara älskar dig. Det bara är så. Och snart ska vi ju bo tillsammans också. Jag är så himla glad över det. Lycklig är ordet.

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Kolla på lite O.C kanske. Tobias vänner är här och spelar Fifa. Kul att han umgås med vänner, han som har några :)

Godnatt. Skriver mer imorgon. 
/AnnSo

 
Urtjusigt säger jag. Blev helnöjd! Vad tycker ni? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nja

2009-10-18 @ 12:04:13
Postat av: Marcus

Snyggigt! :)

2009-10-19 @ 15:03:28
URL: http://mrmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0