Du bara sover och sover...

...Madicken. Du skulle inte ens hör om det kom enn kannibal.

Så känner jag mig idag. Jag bara sover och sover. Men min kropp orkar inget annat. Åt god lunch i alla fall. Lax-wook med nudlar och god sås. Nu väntar jag på vama koppen och en dubbeltoast.

Pisstråkigt att vara sjuk. Jag hoppas att jag hinner bli frisk innan helgen, då vi ska till Linköping.

Kom på att jag har en kanelbulle som ligger i köket och väntar på mig. Eftersom det är Kanelbullens dag. Förlåt för den sämsta uppdateringen ever, men som sagt så orkar jag inte med så mycket.
/En sjuk AnnSo


Kommentarer
Postat av: Andreas // kottis

Hehe, är du sjukt ? jag börjar känna mig lite småkrasslig jag me. Har vart en heldag på ikea och jönköping hälsat på en polare och vart iväg känner mig lite seg nu efter denna dagen. Så i morgon blir det att slänga ihop de vitrinskåp jag köpte.

2009-10-04 @ 22:18:43
URL: http://www.kottis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0