Congratz, dog!

Visst är det roligt med födelsedagar? Jag vet, speciellt om det handlar om en hund som inte ens förstår att hon fyller år. Men roligt är det. Jag har grattat henne flera gåner idag och varje gång tittar hon på mig som om "Vad håller du på med, knäppis?" Haha, klart man ska gratta hunden. Hon fyller 3 år, bye the way..
Och om ni vill veta så har jag och Tobias varit tillsammans i 2 år och 10 månader idag. Det är sjukt hur kär man kan vara i samma människa så länge. Men så himla underbart. Kärlek.

Nu ska jag spela klarinett eller sitta kvar här. Sen ska jag äta mat, åka till musikskolan och avsluta kvällen med promenad hemma hos Tobias. Ska bli mys. Det blev aldrig någon promenad runt älven, det blev för sent och mörkt.

Skriver sen. Hej
/AnnSo




Kommentarer
Postat av: Mathilda

Svar: Ja, det är otroligt lättroat haha :)

2009-10-27 @ 17:53:25
URL: http://mmathildaas.blogg.se/
Postat av: Bella

Tack tack!

2009-10-27 @ 19:47:50
URL: http://bellabellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0