Are you lonesome tonight?

Ja, hela min eftermiddag har varit helt kaos. Typ.
Jag åkte först till Musikskolan och skulle ha musikteori, vilket gick galant. Efter teorin skulle jag åkt till kupolen med Jenny, men det sket sig. Så sur som jag var ringde jag Tobias och vi tog en promenad runt älven. Och sen åkte jag till kupolen med Jenny. Och då hade Friskis skitit sig, eftersom det blev så sent och Jenny hade ändrat sig. Men men..
Och Malin fyller år på söndag så vi ska ut på krogen imorgon. Kul. S2, nej tack. Kostar i och för sig 50 kronor om man kommer dit innan 23, vilket vi ska göra, men det är inte ens värt 50 kronor.
Jag lovade mig sist jag var där att aldrig gå in igen. Blir bara så besviken och varför då gå till en krog och betala pengar om jag ändå blir besviken och ringer efter skjuts vid 1 när jag normalt brukar komma hem 3? Så, njaaa. Vi får se Malin. <3 Men jag kommer på middagen och firar dig först i alla fall.

Rubriken är - "are you lonesome tonight" och ja, det är jag. Tobias är hemma och spelar Fifa med sina vänner och ja. Några vänner har jag inte mer än Jenny. Så har kollat på Idol med mamma och pappa. Fin fredagkväll.

Imorgon ska jag och Tobias åka till Rättvik och kika lite på marknaden.
Bilder kommer från min och Tobias promenad. Hoj
/AnnSo






Kommentarer
Postat av: Bror

Stackare! he he

(det går ingen nöd på dig, trust me)

2009-10-02 @ 22:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0