AnnSo på turné...

...eller bara ett besök på Kupolen. Jag och mamma tog e promenad till Kupolen och skulle handla lite. Sånu gott folk har jag hämtat ut biljetterna till Takida och Leksand - AIK. Nice.
Var ganska mycket folk överallt, alla ungar har ju lov.. Träffade rätt så många jag kände också och ni vet hur det är. Man stannar och pratar några ord, går vidare 2 meter, stannar igen. Ett ord för detta. Drygt. Klart att det är roligt att träffa folk, men man kommer ju ingenstans.
På vägen hem mötte vi Stina som var ute och gick med sin lilla, söta bebis Viggo. Jättekul att ses, var så länge sen.

Mamma lagar mat nu. Jag vet, mamma - jag låter liten, men vissa har ju faktiskt inte råd att bo själv. Poängen jag vill komma till i alla fall är att jag spelade klarinett nu medans hon lagar mat. Härligt.

Ikväll är det Mammas pojkar. Får inte missas!
/AnnSo




Kommentarer
Postat av: kalle

men gud stackare!!!! Bor där det är snö.. det kan inte vara lätt :P ( Jag hatar verkligen snö! Verkligen hatar!!!)



Fin blogg :D

2009-10-29 @ 18:00:49
URL: http://kallehedin.blogg.se/
Postat av: hej

Fin blogg!:D hur är det?

2009-10-30 @ 00:03:56
URL: http://lifebykia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0