22 oktober, Grattis Micke!


Idag har jag varit på biltema med mamma. Köpte plastföljar och en rattmuff. Haha. Klatschigt, jag vet! Vi tog även en sväng in på Blomster Landet och Ö.B också. På Ö.B blev det lite handlat.
När vi kom hem hade vi glömt en vara kvar på Ö.B, så jag åkte tillbaka. Men innan jag åkte dit tänkte jag tanka, vilket tog lång tid innan jag fick upp tanklocket då min kära svärfar tankade sist och LÅSTE tanklocket. Jag visste inte ens om att det gick att låsa.
En snäll farbror kom fram och hjälpte mig i alla fall. Tack och bock.
När jag kom till Ö.B fanns det ingen kvarglömd vara, en slickepott. Så jag köpte en ny till mamma! 8 kr, tyckte att jag kunde kosta på med det.

Min kära bror fyller år idag. Grattis Micke! Kortet nedanför är från hans 40års fest. Så Grattis bror och hoppas du har en bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: emma

hej!

Jag tränar gymnastik! :)

2009-10-22 @ 16:47:15
URL: http://bastakusiner.blogg.se/
Postat av: M O L L I E ♥

Vad tycker du om peace tecken?

Snyggt? Fint på kläder? Fult på smycken?



Jag vill ha just din åsikt.

Kika in i min blogg och skriv gärna en liten komentar!

*Ha det bäst, Mollie ♥*

2009-10-22 @ 19:05:37
URL: http://eillom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0