Sjuka människor det finns

Jag blir så upprörd när jag hör vad det finns för sjuka män där ute i friheten som behandlar sina flickvänner som skit. Och då menar jag verkligen skit.
Jag hörde om en tjej som flyttat ihop med sin kille och allt har flytit på bra. Men de senaste månaderna har han blivit helt knäpp i huvudet.
Den här tjejen (vi kallar henne Amanda) får aldrig göra något för sin pojkvän. Då pratar vi om ALDRIG, någonsin. Amanda får inte prata i telefonen, inte smsa till sina vänner, inte träffa sina vänner och inte ha de kläder som hon själv vill ha.
Jag var med min vän idag när hon fick ett sms av Amanda där det stod "Hej, jag kan inte ringa dig ikväll - han är hemma." och efter några sms emellan dem kom det "smsa mig inte något mer för nu sätter jag på ljudet på telefonen."

Helt sjukt! och inte nog med det....

Alla kan vi glömma att göra saker, till exempel dra ur en sladd till TVn. Jag fick läsa ett sms där Amanda glömt att dra ur sladden till TVn och då blev den här mannen helt tokig och tvingade henne göra sexuella tjänster åt honom. Och om hon vägrar blir det bara värre.

Ja, ni förstår säkert och jag blir bara så himla upprörd och ledsen av att höra detta. Tänk att det faktiskt finns sånna här sjuka, jävla idioter som "låser in" sina flickvänner.


Bild: Google



Nog om detta hemska skit nu.
Jag är hemma hos Tobias. Vi har precis ätit lite. Nu ska vi kolla på nyaste avsnitten av One Tree Hill och Vampire Diaries.
Hoppas ni har haft en bra tisdag. Kram
/AnnSo



Kommentarer
Postat av: Marcus

Det är faen helt skandal! Hur kan man behandla en så?! Och tyvärr så blir det i skymundan...den där pojkvännen skulle ha en spark i ändan så han flög iväg...HELT OTROLIGT!!! :S

2009-11-18 @ 12:55:35
URL: http://mrmas.blogg.se/
Postat av: t a k a i ♥

svar:

aha,vad synd :<

2009-11-18 @ 13:09:14
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Michaela

Usch vad hemskt!!! Jag jobbar om kvinnomisshandel på mitt projektarbete i skolan och han visar alla varningssignaler. Det kan bli ett riktigt helvete om inte hon ser signalerna. Men det är bra att det verkar som om du finns där för henne ändå i alla lägen. Om han skulle göra henne illa igen så vill han göra allt för att isolera henne från hennes kontaktnät.

2009-11-18 @ 14:37:43
URL: http://citytjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0