Sista kvällen i Skirö

Ja, usch ja att allt ska gå så fort jämt.
Idag har vi bakat pepparkakor och Therese gjorde lussekatter. Mums.
Ikväll har jag gått på stan inne i Vetlanda med Johanna och Sunna. Vi var där precis innan stängning så jag skyndade mig att prova klänningar. Det slutade med att jag köpte två stycken innan vi hade lämnat stan.
Therese hämtade oss på stan innan vi åkte till Maxi och handlade och kastade oss i bilen för att hämta Saga som var på gympa.
Äntligen kom vi hem 20.20 och vi satt oss och tittade på Bönderna ett tag och nu har vi kollat på nyaste Wallander filmen, Läckan. Skit bra (andra gången jag såg den)

Nu bloggar jag lite och ska väl snart sova för att orka med tågresan imorgon. Har köpt en mjuk, kladdig macka att äta på på tåget. Men vad gör man? Goda festisar köpte jag i alla fall. *tummen upp*

Hoppas att ni haft en bra dag, för det har jag! :)
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0