Lördag eftermiddag

Dålig på att uppdatera. Vem kan det vara? Jo, AnnSo-Transo!
Har i alla fall kommit en bit på ett av de nya styckena jag fick för någon vecka sen. Solo de concours. Fint, men svårt. Jag är nästan klar med det nu. Jippie!
Ringde även kusin-vitamin i Småland och berättade om min plan att åka ner med dem nästa helg vilket jag fick stor respons på. Så nu ska jag till Småland nästa söndag, dagen efter jag varit på Takida. Yeeah!

Nu ska jag göra mig i ordning. Jag tror jag vet vilken outfit det blir. Lägger in ett kort innan jag åker.

Have so fun!
/AnnSo


Kusin Therese och hennes brors dotter Hilmus.

Kommentarer
Postat av: Photo by Mxemma

SV: Jaadå, hockey är ju alltid kul att kolla på, innebandy och motocross håller jag på med själv :)

Tycker du om sport då? :D

2009-11-15 @ 09:34:50
URL: http://photobymxemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0