Det går ju som på räls ;)

Nu tycker jag att jag verkligen var fyndig. Eller vad säger ni? Är i alla fall snart i Borlänge vilket är väldigt skönt. Det har gått jättebra att åka hittills i alla fall. Har ätit min kladdiga macka, en banan, pepparkakor, druckit dricka, bloggat, kollat på film, haft två byten och ja ni ser ju - fullt upp.

Jag måste bara berätta om en kille jag träffade på tåget mellan Nässjö och Mjölby.
Först gick han på tåget innan mig och jag gick och letade efter min plats men klantiga jag hade ju inte kollat platsnumret innan, utan jag gick en bit, ställde ifrån mig mina väskor och kikade på platsnumret och då hamnade jag bredvid denna fina kille. Med fin menar jag inte snygg, utan fin (kostym, visitkort - men oerhört snäll och trevlig). Han sa några små ord emellan åt och social som jag är svarade jag såklart.
Jag plockade upp min käraste ägodel (datorn) för ni känner ju mig, jag kan ju inte var någonstans utan att blogga ett inlägg eller två.
Jag hade musik i mina öron och plötsligt hörde jag honom säga "Bloggar du ofta?" och ärlig som jag är svarade jag "Ja, det blir väl några inlägg om dagen"...
Och ja, nu visade sig att denna kille är VD på ett webföretag som "ger ut" bloggdomäner (om jag fattat det rätt) eller alltså, så jag får en egen bloggadress i stället för att ha allaroundannso.BLOGG.se har jag bara allaroundannso.se, nu finns ju inte den sist nämnda än - men det kanske blir.

Tänk va coolt det skulle vara. Frääänt! Men jag ska fundera, jag fick hans kort i alla fall.

Ojsan hejsan. Nu har jag kommit till Ludvika. Nästa station är Borlänge. Bra va?
Ha en bra kväll. Ska träffa Jenny tror jag, så ska vi smeta lite färg i håret på varandra. Hoj
/AnnSo

Ääääh, skiiit! Camen funkar inte, så ni får tänka er hur jag ser ut just nu. Skitit hår, headset i öronen, Grå mysdress. Ja, ni fattar? :)


Kommentarer
Postat av: Lasse

klart du ska ha en egen adresse.



/Lasse

2009-11-26 @ 15:37:09
URL: http://ww.webdivision.se
Postat av: Elisa

Väldigt fyndigt du ;D Och det var ju verkligen coolt hehe =) Egen adress låter grymt coolt =)

2009-11-27 @ 10:56:23
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0