Nej, säger jag bara!

Började dagen med att köra. Körde upp till Soptippen och sedan vidare till Falun. Var där och snurra ett tag och åkte sedan och hämtade Daniel. Åkte till kupolen och gick där med honom en stund. Haha, jag tror aldrig att han har handlat så mycket någon gång - nya skor, nya shorts, strumpor och en fotboll. Heja Daniel!
Vi gick hem hit till mig (jag va ju tvungen att visa datorn), men min msn funkar fortfarande inte. Jag förstår verkligen inte varför. Tobias, Daniels och mammas funkar ju. men INTE MIN.
Så pratade jag med Tobias i tel och då säger han att jag ska avinstallera det msn jag har och installera det igen. Ja, då gör jag och Daniel det. Vi avinstallerar det och sen då? Ja, då går han hem och jag sitter här själv och inte fattar ett skit. Haha. När jag försöker ladda ner msn igen, står det att jag redan har det på datorn. ååh, får damp snart. Klart man måste ha msn!!!

Jag åt så god tacos på Tacobar. Älskar det! Daniel satt och skämdes över mitt gris-beteende, men vad ska jag göra när man äter med fingrarna då?

Jag ska också tacka Sofie för förslaget om att bli rik på: samla tomburkar ;)

Förlåt för att jag klagat som satan i de senaste inläggen, men jag blir så ledsen när det inte funkar.

Fortsätt läs och njut. Jag behöver eran läsning.

Lägger in en bild på två linnen jag köpte i lördags. (likadana) :P

                               

Ha det så bra!
/Klagande, ledsna AnnSo

Kommentarer
Postat av: sofie

Hahaha, ibland är jag bara för smart (y' ;D

2009-05-25 @ 19:18:17
URL: http://sofiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0