Ska man skämmas?

Ja, jag skämms faktikst av att gå upp så här sent. Men vad ska jag göra? Det är pinsamt när alla andra åker till skola och jobb och går upp senast klockan 7, och när går jag upp?
Jag sätter ofta mobilen på ringning vid 9 eller så, men jag snozar alltid nästan en timme. Känns så meningslöst att gå upp när jag ändå inte ska upp till nåt speciellt.

Idag blir det att köra minsann. Måste måste måste. Ska åka ut till Daniel (en av mina bästa vänner) och häma honom så får han vara med på en tur. Huuh, jag är så nervös för uppkörningen!

Imorgon ska jag till Norrtälje, det är jag också nervös för. Måste gå upp ca 4 imorgon för att hinna dit till 9.

Nu skriver jag bara gojja igen. Vi hörs senare!
/AnnSo


Kommentarer
Postat av: Jenny

Good luck ! :)

2009-05-25 @ 17:18:49
Postat av: Anonym

Haha, tack så mkt :P <3

2009-05-25 @ 18:26:43
Postat av: sofie

haha, tack så mkt :P <3

2009-05-25 @ 18:27:07
URL: http://sofiiih.blogg.se/
Postat av: AnnSo

Jenny: tack banan! :D<3

Sofie: vsg, bästa förslaget hittills (och ENDA) ;)<3

2009-05-25 @ 19:00:38
URL: http://allaroundannso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0