Sånt gör mig glad! :D

Som ni vet har jag precis skapat denna blogg och försökt mig på att skriva några vettiga, (förhoppningsvis) intressanta rader.
Jag har under några år varit ett stort fan av bdb (bilddagboken) och gjorde reklam för min blogg där. Jag fick ett gästboksinlägg från min vän Anna som för tillfället bor i USA där hon skrev:
"nu ha ja läst :D va duktig du är på att skriva.. kul o läsa.. "
Då blev jag så himla glad. Att folk kan glädjas av mina små enkla inlägg.

Jag och kära Anna B <3 

..jag har fått problem också. Hur ska jag göra i sommar när jag ska bo i Fågelsjö? Hoppsan hejsan säger jag bara. Jag har ju inte råd att köpa en bärbar, eller kanske.. men sen måste jag ju ha mobilt bredband också. Hur ska det här gå? Jag kämpar för att behålla de få besökare jag har.. Om jag aldrig kan skriva kommer allt dö ut, och jag älskar verkligen att skriva här för er. Jag kan skriva hur mycket som helst. och sen gå in och kolla på hur många som läst, det är ju det roligaste.

Nej, nu ska jag ta och fundera lite över livet ;)
Ha det så bra!
/Glad AnnSo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0