Rondeller - plus eller minus?

Nu har jag kommit hem från min övningskörningsrunda. Gick ganska bra, övade mycket rondellkörning. Det är alldeles för mycket rondeller här i stan. Jag tycker att rondeller är en bra grej, men att pryda en hel stad med ca 40 rondeller, är det så klokt?

jag vill tacka er som kommenterar, verkligen jättekul. Men jag vill helst att ni skriver vilka ni är. Hur svårt kan det vara att skriva sitt namn i en liten ruta? Jag har fått flera stycken anonyma kommentarer av uppenbarligt sånna jag känner, men det är inte roligt om jag inte vet VEM.. Jag hoppas ni förstår.

Åh, vad jag är trött och blev lite deppig också. Vi skyller på vädret. Haha.

Förlåt för mina osociala inlägg. Jag lovar att bättra mig, om jag kan.

Skriver väl igen innan jag lägger mig.
Ta hand om er!
Kram /AnnSo

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja Banan va du gnäller skärpning;) du skriver så roligt:)

2009-05-26 @ 21:12:16
Postat av: Marcus

Du börjar komma ifatt mig nu i hasorna :P..snart är du bättre på mig att blogga! Hahaha!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0