Nu funkar det!

Yes, nu funkar min MSN också. Den ni! Ååh, vad jag blev glad.

Jag måste bara berätta om en klädsel jag såg på en tjej på krogen igår. Hon hade
Långärmad svart t-shirt, lång vid jeanskjol, svarta leggins, svarta benvärmare och silverfärgade skor.
Jag vet, supersnyggt! or not....

Jag klär mig inte i senaste modet och de dyraste klänningarna.. nej, nu ska jag inte klaga - alla får väl klä sig som demvill?

Jag har kommit på att jag vill köpa så mycket snygga kläder. Gud va jag vill köpa.
Jag ska bli rik, så är det bara. Någon som har förslag på HUR? Tacksam mot förslag!

Nu ska jag inte tråka ut er mer. Skriver kanske ett till innan jag lägger mig.
Hoj så länge.
/Glad AnnSo


                              glad? :)

Kommentarer
Postat av: sofie

Panta burkar ;) haha

2009-05-25 @ 17:35:26
URL: http://sofiiih.blogg.se/
Postat av: sofie

Panta burkar ;) haha

2009-05-25 @ 17:35:43
URL: http://sofiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0