Mycket att lära in..

Har du fått ett jobb nångång? Typ kassör på ICA eller lagerarbetare eller liknande...? Då har du inte upplevt det jag måste göra innan jag ska börja jobba.
Jag börjar jobba den 5 juni och då ska jag kunna i princip allt om gården. Historia, byggnader m.m. Allt detta ska jag lära mig UTANTILL. just det, det är väldigt mycket. Jag har ett häfte på 8 sidor som jag börjat plugga in. Läst samma stycke 25 gånger tror jag och Tobias kan nog allt utantill han med så många gånger jag har stått och läst högt.

Fågelsjö ligger i Orsa Finnmark i landskapet Dalarna men i Ljusdals kommun och i Gävleborgs län. Orsa Finnmark är en av många finnmarker här i Sverige........ med mera med mera med mera med mera.
En guidning som tar ca 1 timme och 15 minuter

Jenny kom hit en sväng med sina papper om Gammelgården. Man tycker ju att det borde vara lika, men nejdå. Hennes var mycket mer krux i - så jag är glad över att jag fick de lätta.

Nu är det inte så lång tid kvar tills jag ska åka dit.. 4 juni flyttar jag dit för att arbeta där i 10 dagar.

Nej, nu väntar en liten promenad men hunden och Tobias.
Ha det så bra och fortsätt läsa.
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0