Man blir ju ledsen..

Ja, fyfan säger jag bara. Som ni vet har jag ju en ny dator och såklart vill jag då ha MSN. Men nu är det såhär att jag kan inte logga in. Alla andra kan, men inte jag. Surt surt surt.
Mamma och Pappa är på bio nu, kul för dem. De förväntar sig säkert att jag ska göra något vettigt, så sitter jag här.
Nej jag tänkte att jag ska gå ner och städa mitt rum. 
Jag kan tala om för er som inte känner mig att DET BEHÖVS!

Åååh, blir så ledsen när MSN inte funkar. och just bara MIN adress också.

Vi hörs senare, nu ska jag springa ner och städa.

/Butter AnnSo


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej annso, saknar dej mycket <3

2009-05-24 @ 22:41:27
Postat av: AnnSo

Hej, vem är det ? <3

2009-05-24 @ 23:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0