Klant!

Skrev nyss ett helt inlägg om olika saker, men klantiga jag tryckte kryss på sidan utan att spara.

Jag orkar inte skriva om allt, men jag och Tobias låg ute på gräsmattan ett tag. Här kommer ett kort från det. Han tog ut min dator och roade sig med den medan jag pluggade fakta om Fågelsjö. Tobias vägrade att ligga i solen, så vi la halva täcket i solen och halva i skuggan.

Nu är det inte så lång tid kvar tills jag ska åka upp dit. Ska bli roligt, men läskigt. Bo själv ute i skogen. Upplevelse, jag lovar. Kommer blogga mycket när jag är där.

Nu ska jag gå och kolla på O.C igen.
Ha det så bra! och Tack till er få som trycker er in varje dag på min blogg. Tack! Ska göra mer reklam om den, men msn har fortfarande inte kommit igång på min dator så det är lite klent med besökare än så länge..

Ha det bäst.
/AnnSo

                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0