Jag är inte så haj på detta

Nej, huh. Att skapa en blogg är inte det lättaste kan jag lova. Har försökt att greja med bilder för att visa er bilder från min fotobok, men icke då. Det skiter sig nog. Men nu kämpar jag i alla fall på med den. Så det så!

....och såklart ska det regna och förstöra det fina, underbara vårvädret. Det är ju så man börjar grina.
Jag älskar solen. Fint väder. Det gör mig lycklig. Åh, så lycklig. Att få sätta på sig solglasögonen och bara glida runt och känna sig lycklig.

Visst är det konstigt hur man kan förändras så fort. För typ 2 år sen var jag i England och köpte en handväska. Jag menar, jag HATADE handväskor. Alla blev förvånade över att jag kom hem med den, men konstigt nog så var jag glad över den där fåniga väskan.
Huxanfluxan köpte jag en till efter ett år och sen... på Malta behövde jag ännu en ny handväska (en större så mina böcker skulle få plats), när jag fyllde år kom min rumskompis med ett paket.. Vad kunde det vara? Joho du. En till handväska.
På Borlänge marknad nu i april köpte jag ännu en väska.. och i Turkiet en till. JAG ÄLSKAR DEM NU! Väskor är det bästa jag vet.

Nu ska jag jobba lite till med den där fotoboken. Sen blir det mat. Gott! Efter maten ska jag åka på rep. Sen kommer jag hem och förhoppningsvis hinner skriva en liten sväng.

Jag lovar att jag ska lära mig det här med bilder. Blir ju lite roligare att läsa och förstå vad som pågår. Så det ska jag ta tag i minsann!

Tack för din tid!
/AnnSo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0