Härliga dagar!

Hej på er! Jag ber er om ursäkt att jag aldrig skrev igår. Jag ska berätta lite om vad som hände igår.

Jag hade två väldigt varma marschspelningar igår.  Först en på Borlänge Energis Öppet Hus och sedan i Hofors på någon slags marknad. Svetten rann nerför ryggen under den sköna yllerocken....

När jag kom hem fick jag skjuts till Tobias och åkte dit och hade födelsedagskalas för hans mamma som fyller år idag. Grattis Tina!
Vid sju lånade vi Tobias farmors bil och åkte och hämtade Jenny.
Vi var hemma hos Tobias och festade lite och sjöng Lips tillsammans med hans kusin, sedan blev det krogen. Väldigt lite folk faktiskt, men det var trevligt ändå. Avslutade kvällen med pizza på Milano (gamla Bella)

Måste ju skriva om det underbara vädret också. Jag älskar det. Heja solen! Så underbart! :D

Nu sitter jag här och skriver lite medan Tobias sitter i köket och läser tidning.
Tror det blir en promenad nu. Vi hörs sen! :)
/AnnSo

                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0