Godnatt på er!

Mycket att ta in från idag. Framför allt, körkort! Lycklig lycklig lycklig!

Har varit hos Tobias ikväll och hans mamma sa att jag kunde låna deras bil hur mycket jag ville. Så jag och Tobias bestämde oss för att köra till Maxi. Kruxet var att det inte gick att reglera deras förarsäte så mina korta ben räckte ju inte fram till pedalerna, plus att deras bil är från 91 och jag har inte kört någon äldre bil än typ en 07a. Ja, då förstår ni säkert. Det hackade och hoppade rejält, som om jag fick körkortet i ett flingpaket.
Jag sa till Tobias "nu kommer de bakom att ringa in till polisen och rapportera mig som onykter". Sen åkte vi mot Ornäs och då fick jag till ett system. Jag så gott som låg och körde och Tobias fick växla när jag trampade ner kopplingen. Jag vet, inte så bra va.
Nej, inte den bilen nå mer säger jag bara.
Ett litet äventyr bara i sig att köra deras stora, klumpiga bil. men Tack för lånet :)<3

Nu har jag körkort i alla fall, bara bilen som fattas.

Haha, nu satt min kära svåger på "Spårvagnschauffören" med Eddie Meduza ^^ Lite speciell den mannen.

Nu ska vi sova. Ha det så bäst allihopa!
Puss /AnnSo 

Ps. Hittade en gammal bild på mig på Tobias dator som han gjort i Photoshop för väldigt länge sen :P

                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0