Godmorgon kvart över 12

Efter att ha suttit här hemma igår och verkligen längtat efter att gå ut och dansa, så drog jag med mig Tobias. Vi kom ut ganska sent, men vad gör det när ingen annan ändå drar ut förens ca 00 ? Vi gick till Mongo och när vi kom ca 23.50 var det så gott som dött. Ingen dansade, satt några enstaka personer runt om och drack lite.
Huxanfluxan kom det in säkert, ja.. MÅNGA i alla fall och dansgolvet blev befolkat och man började nästan trängas.
Jag hade hoppats på att få träffa några jag kände ute och när jag precis gett upp hoppet så står Pilla och Carro i dörren (två jag gått i samma klass som) och genast blev det roligare.
Träffade även Hamburgar-Linda (jobbade ihop i hamburgerian på Romme Alpin). Kalas-trevlig brud.
Tobias pratade rätt mycket med Carros Emil, så han var nog rätt nöjd i slut ändan han med.
Efter krogen gick vi till Centrumgrillen och käkade lite mat. Tobias pommes smakade usch, men mina var underbart goda och jag njöt av dem.

Nu har vi nyss kommit upp, eller nästan en timme sen. Käkade lite och nu var jag tvungen att skriva.

Tack igen alla ni som läser. Statistiken stiger för varje dag och jag blir mer än överlycklig.

Här är en bild på mig nu. Mysdress och slobb-hår. Skönt det med ibland.

Skriver snart igen!
/En seg AnnSo

                       Segt

Kommentarer
Postat av: sofie

jag vakna oxå sent idag, typ 12 ;O

Och igår vaknade jag ett. Asså jag vill inte sova så länge, man förstör ju bara hela dagen.

Haha, men jag är helt död på morgonen, de går inte att gå upp ! ;D

2009-05-24 @ 12:39:26
URL: http://sofiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0