Ändrade planer?

Jo men visst. Jag som ville spela gitarr, nej det blev att åka ner till stan med mamma i stället. Efter det åkte vi till kupolen och kollade på bärbara. Men klantiga jag glömde såklart mobilen hemma. Så jag åkte till kupolen med mamma, och skulle dit senare med Tobias.
Så kommer jag hem och mobilen ligger på köksbordet. Då hade han precis kommit till dit, och jag precis kommit hem. Fan också. Jävla mobilskit. Att man ska vara så glömsk.
Jag har funderat lite på hur människorna förr i tiden klarade sig. Hur tog de kontakt när de var utanför huset? Exakt, de hade ingen! Herregud, jag skulle inte klara mig utan att ringa, skicka sms och vara nåbar hela tiden.
Jag vill nog inte erkänna det, men mobilen är min bästa vän. Det är inte fören man är utan den som man inser att man blir helt nojig av att inte ha någon.  

Hihi! Älskar att skriva, säkert inte lika kul att läsa.
 Skriver mer sen!
/Klantiga AnnSo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0