Söndag/Måndag

Det händer så mycket saker hela tiden så jag hinner aldrig ta mig för att sätta mig och skriva om dem.. Skriver om lite olika händelser nu, delar upp dem i stycken så ni orkar läsa...
Börjar att skriva om IGÅR:

Som jag skrev igår så var jag väldigt bakis. Vi satt ute hos Tobias och åt frukost och låg sedan och solade på en filt. Så underbart skönt. Jag älskar att det fina vädret har kommit till oss igen.
Nils och Linnea kom och gjorde oss sällskap med att spela "signal" och grejer.
18.00 gick vi på bio med Nils, Linnea, Kim och Karro och såg uppföljaren av Da Vincie Koden: "Änglar och demoner" Den var riktigt bra. Det var lite rörigt för mig som aldrig kan förstå sånna där filmer på plats utan måste ha förklaringen till allt efteråt, men när jag fått förklaringen om filmen är de oftast jättebra. Handlingrna brukar oftast vara för svåra för mig. Nej, tacka vet jag KÄRLEKS KOMEDIER! 

Avslutade kvällen tillsammans med Tobias och "Svensson Svennson" på DVD.

Såhär såg det ut på gräsmattan ;)

                                
                                              Låg och var sliten..



IDAG!

Gick upp ungefär halv 9 och åkte till stan med pappa vid 10.
När jag kom hem från stan fick jag reda på att jag kommit in på reseledarutbildningen i Norrtälje. Hihi. Lycklig!
Så nu blir det flytt till Norrtälje. Ska bli så skönt att komma ifrån Borlänge igen. Se sig om. Komma närmare de större städerna. Uppsala, Stockholm. Ja, ni läste rätt det sista. STOCKHOLM. Gud va kul det ska bli. Tror det kommer bli hur bra som helst. Ett steg närmare min dröm - BAMSEKLUBBEN!
Jaaaaa! Hurra hurra hurra, jag är väldigt glaaa´.



Strax efter tolv svängde vi in i ett bodstadsområde i Gävle. Jag var jätte spänd på att se bilen vi skulle kolla på. En Volvo s40. Vi kom dit och det var en yngre karl med armen full av tatueringar som mötte oss. Väldigt trevlig stockholmare måste jag säga. 
Vi tog en liten åktur och den gick så himlans bra. Jag blev helt kär i bilen och ju mer jag åker i den ju bättre tycker jag om den. 
Yes, nu har jag fått en bil. Den ni! Helnöjd må jag säga. Så himla glad. Ååååååh säger jag bara! Jag ska vårda den väl och älska den som om det vore ett instrument (då är det mig väldigt kärt).

Tog en tur med Tobias ikväll. Häääääärligt!

      
                       Åååh, jag älskar den! Tack mamma och pappa! :D



Skulle vart med min älskade vän Oskari imorgon och fikat, men han fick tyvär jobba i stället. :( Jag saknar honom verkligen. Oskari är en väldigt rolig vän. Knasig och förstår musik. Och tycker om att fika. Det säger väl allt?


          
                             Snodde en bild på Oskari på Facebook. Förlåt (A)
Men som sagt, han kunde inte och på torsdag åker jag till Italien. Gaah, redan? Huh, va det går fort. Snart står jag på jordnöten och shakar loss.
Men det blir kupolen imorrn och köpa skor helnöjd vettu.

Hoppas att ni orkade läsa igenom allt och att ni haft en bra dag för det HAR JAG!
Puss
/AnnSo

Kommentarer
Postat av: Marcus

Snyggig bil hörru! :)

2009-06-22 @ 23:59:59
URL: http://brodernag.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Tack så mycket! :D

Ja, jag ska vara här hela lovet :)

2009-06-23 @ 15:00:36
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0