Nytt rekord, igen! :D

Yeees, det stod rätt. Nu har ni läsare gjort så jag har fått läsar-rekord - igen! Hääärligt värre!
Nu ska jag ta och sova lite tror jag. Skönt, börjar 11 imorrn men slutar inte förens 18.. Men men, vad ska man ändå göra här hemma? Imorgon kommer en av mina bästa kompisar, Jenny, hit. Tack för att någon kommer upp en sväng i alla fall. Har försökt att tjata på Tobias och få honom att komma upp, men nej.

Hoppas det blir Småland efter midsommar en sväng. Behöver bara en bil. Lite dyrt att hyra en bil och dyrt med tåg med.. Men men, får se hur det bli med det.

TACK till er som läst min blogg idag. Keep do it! :)<3

Godnatt, sov gott!
/Skogs-AnnSo

                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0