Nu blir det MORA...!

Yes. Nu har jag jobbat och grejat. Guidat finnar runt på gården, inte alltid det lättaste men det gick bra.
Nu ska jag åka till Mora och hämta Tobias :) Efter lite tjat så satt han sig på tåget. Men han hann inte med det tidiga tåget från borlänge så han skulle hinna med inlandsbanan upp hit, utan jag får¨åka till Mora. Det var skit i samma bara jag får sällskap :P

Nu ska jag åka. Ha det bäst. Skriver mer sen.
/AnnSo

                          
                                      Mora, nu kommer jag en snabbis! :D


Kommentarer
Postat av: Marie

Okej, skönt att i alla fall ibland få påhälsning av solen! :)

Idag har vårt väder varit lite bättre än gårdagen, då det spöregnade hela dagen. Det har varit varmt och uppehåll hela dan nästan, men nu på kvällen har det börjat regna. Men imorgon tror jag det ska bli fint! :)

2009-06-13 @ 19:24:26
URL: http://mariestayreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0