Lonley, Im miss Lonley

Heja Sverige och grattis alla svenskar på Nationaldagen.
Trädgårdsbytardag idag. Sålt blommor och gått med på visning runt. Stod i butiken och grejade. Skulle sluta vid 16 idag, men det kom en tant och en farbror så jag var tvungen att stanna längre. Fick guida dem runt i det stora huset. Fattar ni? Jag. Guida. Själv. Huh, men det gick hyffsat i alla fall..

I morse bar jag ut växter som skulle säljas under dagen och då kände jag mig verkligen malplacerad. Jag förstod inte riktigt vad jag gjorde här ute i Finnmarken. Jag längtade hem som fan. Ville bara springa därifrån och åka hem.. om jag så skulle ta min oväxlade gamla cykel.

Men det blev bättre under dagen. Kom hem hit vid 17.30. Sedan dess har jag i princip pratat i telefon. Har hunnit med 4 personer, därför bloggen blir skriven så sent. Först Tobias, sen Daniel, Helene och Mamma.
Oj oj oj.
Datorn har cpat sig så mycket det bara går, men nu har han blivit snäll igen. Så vi får hoppas att den skärper sig.

Det är ensamt. Känner mig som miss Lonley. Alla hemma har ju någon. Det är Lördag. Sverige spelar mot Danmark. Folk träffas och har kul. Vad göra jag? Sitter i min ensamhet och spelar fiol för mig själv... Jag har ju i alla fall min kära dator. Tack och lov. Även om den är jävlig och jag hatar den ibland så är det då ett av mina bästa köp. Så det så!

Nu ska jag glo lite O.C tror jag. Vi hörs senare. Tack för att ni tappra läsare fortsätter att läsa.
Puss på er.
/AnnSo

Kommentarer
Postat av: sofie

bor du helt själv där ute i skogen ? :O

Vad jobbar du med,? jag fattar inte riktigt ^^

2009-06-07 @ 15:39:33
URL: http://sofiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0