Igår

Jag ber så mycket om ursäkt för min dåliga uppdatering. Det blev aldrig av igår att jag skrev något mer inlägg och idag har jag inte orkat + att Tobias pappa satt vid datorn.

Igår:
Carin åkte hem vid halv två. Efter det var jag bara hemma och slöade tills jag åkte till Tobias vid 6-tiden. Vi kollade på Twilight ett tag tills hans bror och tjej kom hem och det var dags för party.
Blev ganska mycket dricka och festande. Jag och Karro (Kims tjej) tog två ganska långa promenader och snackade jäkligt mycket.
Strax innan 00 åkte vi ner till stan, jag och Karro var knappt i form för att gå ut - men ut skulle vi.
När vi kom till stan var krogarna stängda, så vi gick in på Skrubben men Daniel hade inget leg med sig så vi gick ut igen.
Köpte mat på Centrumgrillen och sen åkte vi hem.

En kul och full kväll.
/AnnSo

                     

                        

                        


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; eller hur :D

Nej, jag vet inte riktigt när jag börjar :P

Okej, vad mysigt! :)

(Förlåt för sent svar)

2009-06-21 @ 23:03:27
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0