Godnatt onsdag

Gaaah. Imorgon åker jag. Imorgon. Imorgon. IMORGON! Herregud vad tiden har gått fort.. Jag har fortfarande inte ringt 3 och sagt upp mobil-tv och jag har inte ringt till Microsoft heller och frågat om MSN. Nej, är man lat och hatar att prata i telefon så är man..
Bara så ni vet så kommer jag nog inte ha msn med mig upp till fågelsjö, så då är det bara bloggen ni kan följa och se hur det går för mig ensam ute i skogen.

Nu ska jag sova. Kort skrivet idag eller måste bara skriva att jag var ute och körde när det haglade som mest. Då tänker du säkert "jaha och?" men jag har ju knappt kört när det regnat förut och huxanfluxan skulle jag köra när det haglade, huh.. och på vägen till Aspeboda av alla ställen.

Ha det så bra nu. Skriver imorgon igen.
Godnatt! Kramar
/AnnSo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0