Framme i Fågelsjö

Jag, mamma, pappa och hunden kom efter några timmar fram i Fågelsjö. Stannade och åt och handlade på ICA Maxi i Mora.
Det är jättefint här. Ser verkligen så där gammalt ut som det gör på fäbodar. Jag tror jag kommer att trivas, bara jag vänjer mig vid ensamheten. På söndag kommer det en tjej hit och ska bo med mig, så det känns ju bättre. Men tills dess får jag hela huset för mig själv. ..och det är inte ett litet hus.. Det är en stor bygdegård med en ganska stor danslokal och scen och grejer.. Sen finns det samlingsrum (vardagsrum) kök och så mitt lilla rum som jag ska dela med tjejen på söndag och Jenny i Juli.

Det blev väldigt tomt och ensamt när de åkte hem, men jag har tagit med mig gott med filmer och några böcker.. Åt nyss nudlar och en macka och kollade på O.C. Ska fortsätta nu..

Har fortfarande inte fått igång MSN, men använder nu Web Messenger, det funkar ju i alla fall.

Lägger in kort senare på hur det ser ut och så.

Skriver kanske mer innan jag lägger mig sen. Ha det så bra!
Kramar/Ensamma AnnSo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0