Hantverksdag och ett spännande klipp

Idag har det varit full rulle på vår gammelgård här i Fågelsjö.

Började dagen med att åka med Nam (en Thailänska) till tåget och möta upp och sälja kaffe till de över 50 passagerare. När vi var nöjda med försäljningen och tåget rullat vidare tog vi varsin bulle och dricka och var nöjda med läget.

Väl tillbaka på gården hade det börjat kommit en massa folk, och det är ju kul.
Varit folk på gården precis hela dagen och det är verkligen roligt att det kommer så mycket människor. Kul kul.

Har också ätit kålbulle, gott. Fick även en liten portion Motti (nåt finskt) av Britta i caféet.

När jag kom hem nöjd och slut i huvudet efter en varm dag bestämde vi oss för att klippa min långa, hemska lugg. Så Jenny greppade tag i saxen och jag satte mig ute på bron och så var det bara att klippa.

Nu ska vi snart åka på Lillhärdal-yran. Kolla på Lars-Kristerz, ni vet. Ska faktiskt blir kul.

Här kommer lite kort från klippningen och efter. Korten från klippningen blev inte så bra, kameran var lite knäpp - men men, det duger att se på.

Vill också gratulera min kära pappa på födelsedagen! :) Grattis!

Vi hörs säkert inte förens imorrn. Hare fint! Puss hej
/AnnSo

                       
                        

                        
                     

Kommentarer
Postat av: Hanna

jaha , då förstår jag :) jo , den har varit toppen :) hur har din dag varit :) ?

2009-07-18 @ 21:18:21
URL: http://hannaaakesson.blogg.se/
Postat av: Hanna

vart jobbar du :) ?

jag har rensat garderoben idag så jag ska åka och slänga det som inte fick finnas kvar :)

2009-07-19 @ 14:41:57
URL: http://hannaaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0