Dumma fårskallar

Yes, jag och Jenny gjorde mat till slut.. Det blev en väldigt annorlunda korvstroganoff men det gick att äta och det blev till och med över till matlåda imorgon. Sånt gillar vi.

Efter att vi setat och mättat oss med Gisela så tog jag och Jenny tag i våra liv och begav oss ut på promenad. Vi gick till gammelgården och matade fåren. De är verkligen ett par dumma varelser. De står i sitt bås och fattar inte att de ska gå ut när man kommer med bröd.

Pratade med mamma i telefon också. Nu har jag bestämt att satsa på musiken. Så det så. Huh, är lite läskigt men ändå vet jag innerst inne att jag ändå inte känner så mycket för Norrtälje och reseledare.
Så nu ska jag kämpa på och spela, spela och spela. Yes, så blir det! Måste komma på hur det blir med engelskan då om jag ska söka musikhögskola eller andra utbildningar.. Jag har ju inte engelska B. Och det kan verkligen behövas ibland.

Nej, nu ska jag sluta svamla och titta på skärgårdsdoktorn med Jenny :)
Kommer lite bilder från promenaden nu.

Godnatt, Hoj
/AnnSo






Kommentarer
Postat av: helen

du kan alltid plugga upp enegelskan :) men sen har du ju malta i din ryggsäck också :)

2009-07-17 @ 09:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0