Borlänge!

Efter att ha åkt 20 mil i bil, så kom jag fram till Borlänge. Slängde i mig lite pyttipanna och sedan åkte jag och min kära mamma in till Falun på cruising. Skojs.
Väldigt mycket folk och för mig som är van med en by på knappt 70 invånare fick en smärre chock. Så många människorsamma ställe var flera veckor sen jag såg.

Nu är jag dödstrött. Ska nog gå och sova. Inte har det blivit att spela nåt idag heller, men det får bli imorgon.

Jag hoppas också att Tobias blir bättre i ryggen. Han har fått jätte ont nu och kanske måste åka till sjukhuset imorgon om det fortsätter med samma smärta.

Godnatt på er. Sov gott. Hörs imorgon. Hoj
/AnnSo

                    

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag har haft en toppen dag idag :) du ?

2009-07-23 @ 19:34:54
URL: http://hannaaakesson.blogg.se/
Postat av: Hanna

ja , det är väl det enda med min med :p men som tur var har jag inet varit på humor för sol idag :p

2009-07-23 @ 21:58:07
URL: http://hannaaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0