Aj, aj, aj... När ska det få ett slut?

Ja, då har jag haft ont i magen den 678onde dagen av mitt liv då.. Börjar bli lite jobbigt faktikst. För er som inte vet det, så har jag haft ont i magen till och från sen 29 december 2007.. Legat inne på akuten och besökt massor av olika läkare, men ingen förstår sig på det.
Jag kan ju också berätta att jag aldrig känner när jag är mätt. Jag äter tills jag mår illa och inte kan få i mig mer mat. På det sättet vet jag att jag är mätt, men jag kan fortfarande känna mig hungrig i magen. Och efter kanske nån timme är jag minst lika hungrig som jag var innan jag åt. Mystiskt!

När jag inte har ont i själva magen, trycker det på i sidorna. Det känns som om jag skulle ha en krokodil i magen så att huvudet trycker åt ena hållet och svansen åt det andra. Jag är ganska trött på det nu....

Annars, förutom att haft ont i magen, har jag jobbat, solat på gräset utanför bygdegården, ätit mat med Jenny och Malin, Anders kom förbi en sväng och åt upp vår mat, spelat klarinett så att Malin och Jenny fick ont i öronen och tog en promenad (kanske inte riktigt, men de gick i alla fall) och kollat på Wallander - "Mörkret" med tjejerna.

Nu ska jag ta och sova snart.
Ha det så himla bra hörni. Ska försöka bli bättre på att uppdatera. Imorgon blir det att åka till Rättvik på cruising. Trevligt värre.

Godnatt! Hej
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0