Vart är snön?

Jag bara undrar en sak: VAR ÄR SNÖN?
Är det inte det som är poängen med vintern? Att det ska finnas snö. Men vart är den då? Det är ju ganska meningslöst att ha vinter utan snö.
Det blir så tråkigt och grått. Jag gillar inte när det regnar, speciellt inte i december. Fel.

Igår bloggade jag aldrig. Jag var jättetrött och så kom mina syskon och grattade mig i efterskott. Lagomt när de åkte hem så åkte jag och dansade och spelade. Dansade var väl och ta i. Jag satt på en pall och kollade på när de andra dansade. Haha. De tränade till en uppvisning på lördag, men då är jag i Idre.

Jo! I lördags ja. Jag satt ju bara hemma men till slut tog vi tag i att gå ut. Det var meningen att det skulle bli jag, Clara och Lisa, men Lisa dissade oss på bussen ner till stan och åkte vidare. Så jag och Clara tog oss en sväng om inne på S2. Jag gillar absolut inte det stället, men med Clara var det helt okej. Ingen som sprang i från mig hela tiden i alla fall, men musiken var lika kass som vanligt.
När vi bestämde oss för att gå, ja då kunde de förstås spela bra musik. Så vi stannade och dansade till två bra låtar och det var ganska kul, men nej då. Så blev det kass musik igen. Haha.

Nu ska jag kanske börja packa lite, eller i alla fall tänka till vad jag ska ha med mig. Ska hem till Daniel lite senare idag. Kul.

Ha en bra dag!
/AnnSo


Bild: Jag, ensam på St George bay. Malta -08.


Kommentarer
Postat av: Carro

Men vafasen S2 är de ju som gäller, de är ju bästa krogen i borlänge jue ! Flamingo är ju kasst där är de ju bara massa sunkiga indier som dansar runt och hoppas på ligg.. :P

2009-12-07 @ 12:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0