Tvätta tvätta!

Yeeah! Nu håller jag på att tvättar. Än så länge går det galant. Ska dit om en kvart och ta ur första maskinen. Det var en äldre tjej som också jobbar på fjället där och tog sina kläder, så hon visade mig hur man gjorde med maskinerna. Bussigt va?

Åh, det är så skönt att vara ledig. Dock är det svinkallt ute, men helt fantastiskt väder. Synd bara att jag fick lov att ta denna tvätt tid, men imorgon blir det lite bräda på fjället. Fiint!

Nu ska jag klicka mig in på lite Kissie- och Kenzaläsning. Länge sen nu. Great! Skriver snart igen. För nu är jag tillbaka i bloggens värld. I alla fall till och med fredag. Haha.
/AnnSo

Ps. Ska bli bättre på att lägga in bilder och så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0