Tisdag 8 december

GRATTIS NILS! :D
Idag fyller min vän Nils 20 år. Grattis, grattis! :)

Oh my God. Idag är det tisdag. Det betyder att i morgon är det onsdag. Då åker jag till Idre. Shit! Tänk att det gått så fort redan?
Måste packa. Eller rättare sagt, börja packa.
Ska vara med Jenny och gå på julbord med Hemvärnet idag också. Så ja, börja packa först vettja.

Har nyss mailat Idre om boende. Verkar som att jag får bo i nåt stort koridorboende där det tydligen är fest varje dag. Nej tack. Klart jag kan gå på fest, men jag vill inte leva i en ständig fest. Någon måtta får det väl vara.

Nu ska jag börja packa. Måste ta in lite väskor att packa i först. Haha. Jag kommer åka själv i bilen men det känns som min packning kommer att räcka åt en hel armé.

Ha en bra dag!
/AnnSo


Bild: Inne på Aqua-landia, Italien -09.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0