Snööö!

Idag har det snöat. Härligt!

Jag tänkte börja med att berätta om hur jag tyckte filmen var igår.
Jag och Tobias tog våra sista pengar och gick och såg "Luftslottet som sprängdes". Den sista delen i Milenium-triologin.
Filmen var ganska lång, 2 h 30 min. Ibland kändes den för lång medan den samtidigt kändes lagom. I allt allvar kommer det också lite skämt och det hördes att det skrattades lite emellan åt i salongen.

Filmen var jättebra och jag ångrar inte att mina sista pengar gick till det.



Idag vaknade vi runt halv 11, åt frukost och hann med att ta en promenad runt byn innan jag skjutsade hem Tobias och åkte till Kupolen och mötte upp Sara för att få paket från henne och P3. Vi tog en fika också, jag vet att jag inte har några pengar men min mamma var snäll och lånade mig lite, men Sara hade tag 2 betala för 1 så det blev billigare. Jättegod baguette.
Vi satt inne på Waynes i över två timmar, sen tyckte vi det blev dags att åka hem.

Jag åkte hem. Duschade. Käkade pannkakor och slängde mig i bilen och har nyss kommit hem från musikteori.



Nu väntar jag på att klockan ska bli 18. Då kommer min älskade Jenny och hämtar mig, sen bär det av till Leksand och blir en kväll med Winnerbäck. Ska bli skoj.

Ha det så bra!
/AnnSo


Bild från Säter, -08.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0