Riktigt bra, Winnerbäck

Hemma från Leksand där jag sett Lars Winnerbäck uppträda. En riktigt bra konsert som började ganska tråkigt och lamt, men övergick i en total lycka.
När låtar som "Jag hugger i sten" och "Om du lämnade mig nu" kom, kunde jag inte låta bli att ringa Tobias så han också kunde höra den underbara sången.
Dock hoppade han över "Kom änglar" denna gång också. Lite tråkigt, med tanke på att det är en utav hans kändaste låtar.
Han spelade inte så många låtar från den nya skivan, fyra eller fem. Det kändes ganska bra, med tanke på att man inte har blivit så haj på de nya låtarna.
På slutet av konserten spelades "Söndermarken" och det hade gjorts ett jättefint bildspel som visades i bakgrunden.

Tack för ikväll. Jenny. Lars Winnerbäck. Ejendals Arena.
/AnnSo


Bild från sommaren -08. Kommer bilder imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0