Pannkaka varje torsdag?

Åh, herregud. Ni skulle varit med kväll när jag försökt mig på att göra pannkakor. Shit, va svårt det är att få till det kan jag ju säga. Och nej, vi hade ingen elvisp till grädden heller så min kära man fick vispa för hand. Men ääh, det kunde han gott göra. Haha.
Till slut blev det klart, men då var ju nästan alla pannkakor kalla. Jäkla grejande med detta. Så ja, det blir pannkaka varje torsdag för att öva lite. Haha.

Kollade på "Bonde söker fru", det var ju från Malta idag. Kul att se. Man kan ju inte göra annat än att längta tillbaka plus att jag pratat med Clive idag. Huh. Han fick en chock när jag berättade att det var 20 minus här. Och nu, gott folk, är det 25 minus ute här uppe. Trevligt va?
Jag är väldigt glad över att motorvärmaren funkar fint. Tack mamma och pappa.

Nu ska jag sova. Vi hörs imorgon. Godnatt!
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0