Min julafton 2009

Tänkte inte skriva så mycket, utan ge er en blick över min dag i bilder.

Hoppas att ni alla har haft en superbra julafton, det har vi - i Idre.


Började med att åka upp till fjället där vi tog en fika med kladdkaka och varm choklad med grädde. Riktigt gott.


Alla vuxna och barn dansade runt granen på torget.


Idre Fjälls underbara maskot Aske var med och dansade med barnen också.

Sen åkte vi hem och gjorde ordning fisk och potatis. Klockan 15 blev det dags för Kalle Anka och hans vänner. Vi satt i soffan i vardagsrummet och hade sällskap av Madde. Jag och Madde satt och sjöng med i alla sånger, haha.


Efter Kalle gjorde jag och Tobias i ordning resten av maten och satt oss och åt.


Mys på bordet.


Jag. Väldigt mätt. Har på mig min röda tubklänning från Malta och min nya kofta jag fick av Morfar i julklapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0