Lördag 5 december

Hej på er!
Imorse åkte Tobias upp till Idre, men jag sov vidare. Det slutade med att jag hamnade hos Tobias i natt. Han och Kim skulle åka till Mc'Donalds vid 00.45, så de plockade upp mig på vägen.
När jag vaknade imorse (11.50) så käkade jag lite frukost, snackade med Kim och skulle sen promenera hem. Men Kim skulle till stan med deras kära granne Emil, så jag snålade lite skjuts av dem till Forssa.

Är lite seg. Vet inte vad jag ska göra ikväll. Var till Systemet och köpte lite dricka och så behövde jag inte visa leg. Det var ju därför jag gick dit, för att visa leg. Haha.
Jag är medbjuden till en fest i Falun ikväll med utgång på Etage, men jag känner inte någon av dem så himlans bra. Samtidigt som att detta är min sista lördagskväll hemma i Borlänge innan jag flyttar. Men det kostar ju att gå ut och jag har inga pengar alls.
Det är temat "Våga vägra vintern" så om jag går dit i bikini och fli-flops kommer jag ju in gratis. Mitt enda alternativ. Haha.

Nu ska jag gå till OK med mamma. Hörs!
/AnnSo


Tur att man är med i Hemvärnet så man har tjocka, sköna tröjor när det blåser kallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0